niedziela, 20 marca 2011

Weekend jest od tego....

...zeby korzystac z niego:P
Po 2 tygodniach tutaj nadal "chce wykrzyczec z calych sil: KOCHAM ZYCIE, kocham zycie...kocham za chwile"
Weekend minal stanowczo za szybko ale w koncu tydzien ma tylko piec dni wiec...mozna zaczac odliczac ponownie hehe;)
W piatek imprezka powiedzmy powitalna:D Spotkalam sie z mymi kochanymi dziewczynami, poznalam kilka nowych osob;) Bylysmy w klubie 49 a potem w Zebrano ;) Bylo fajnie, o czym swiadcza problemy z chodzeniem, podarte rajstopy, luki w pamieci i chodzenei w kolki zeby znalezc drogie na Oxford skad moj nocny autobus odjezdzal haha:D





Pierwszy szok w sobote przyzylam kiedy zdalam sobie sprawe ze nie mam kaca...WTF!? Oprocz potrzeby picia wiekszej ilosci plynow zero bolu glowy czy zawrotow glowy...nie pilam wiekszej ilosci alko przez miesiac a tu taka niespodzianka ;) Moja HF wybyla zanim sie na dobre z lozka podnioslam;) Pogoda byla przepiekna wiec posiedzialam w ogrodzie z godzinke i w tym czasie postanowilam sie spotkac z Asia na Trafalgar i po prostu polazic po centrum.
Czulam sie dobrze...wygladalam gorzej....:P
 Moj kochany Trafalgar Square





Dzisiejszy dzien spedzilam bardzo milo z moja host rodzinka;) Zaproponowali ze pojezdzimy po okolicy, poogladamy centra sportowe ( wiedzieli ze chcialabym chodzic na silownie i basen ), obejrzelismy 3 najblizsze kompleksy i chyba wybralam cos dla siebie ;) Potem zapytali czy zjem z nimi obiad itp wiec wrocilismy do domu i host gotowal dla nas :D Ojjj dobrze mu to wychodzi:) Przy obiedzie delektowalam sie czerwonym winem i znakomitym jedzeniem;) Hosci powiedzieli ze jak juz wybiore silownie itp to mam im powiedziec a oni beda za to placic!!! WOW bylam w szoku;) zapytali czy nie hccialabym na rowerze jezdzic bo jesli chce to mi kupia jakis i zawsze bede mogla sobie smigac na rowerze do tego centrum i oszczedzic na autobusach:)
Wciaz nie wierze ze trafilam na tak fajnych ludzi!!!! Staraja sie mi uprzyjemnic pobyt u nich jak tylko moga i doceniaja kazda pomoc jaka im oferuja;) Oby tak dalej....:D:D:D

2 komentarze:

  1. Hej Aśka! Kamila mi dzisiaj dała linka na twojego bloga ;) Przeczytałam wszystkie notki od początku do końca i przynajmniej jestem mniej więcej w temacie co tam u Ciebie ;P. Mam nadzieję, że się zobaczymy niedługo, buziaki z Opola!!!

    Martucha : )

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa dobrze trafić na rodzinę ;) Pisz częściej, świetnie czyta się Twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń